Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23296
Назва: Теоретичні передумови формування антикризової стратегії торговельного підприємства
Автори: Свобода, Т.І.
Ключові слова: антикризова стратегія;торговельне підприємство;anti-crisis strategy;trading company;антикризисная стратегия;торговое предприятие
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Свобода Т. І. Теоретичні передумови формування антикризової стратегії торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 322-329.
Короткий огляд (реферат): Обтрунтовано необхідність розробки антикризової стратегії для підприємств торгівлі; запропоновано. класифікацію антикризових стратегій для підприємств торгівлі в залежності від поточного фінансово-економічного стану; визначено вимоги та чинники, які впливають на формування антикризової стратегії торговельного підприємства.
The necessity of the development of the anti-crisis strategy for trade enterprises is outlined; the classification of the anti-crisis strategies for trade enterprises that depend on the current economic position is offered; the requirements and factors, that influence on the formation of the anti-crisis strategy of trade enterprises have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23296
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_48.pdf241.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.