Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23296
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвобода, Т.І.-
dc.date.accessioned2023-02-17T20:05:02Z-
dc.date.available2023-02-17T20:05:02Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationСвобода Т. І. Теоретичні передумови формування антикризової стратегії торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 322-329.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23296-
dc.description.abstractОбтрунтовано необхідність розробки антикризової стратегії для підприємств торгівлі; запропоновано. класифікацію антикризових стратегій для підприємств торгівлі в залежності від поточного фінансово-економічного стану; визначено вимоги та чинники, які впливають на формування антикризової стратегії торговельного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe necessity of the development of the anti-crisis strategy for trade enterprises is outlined; the classification of the anti-crisis strategies for trade enterprises that depend on the current economic position is offered; the requirements and factors, that influence on the formation of the anti-crisis strategy of trade enterprises have been determined.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectантикризова стратегіяuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectanti-crisis strategyuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectантикризисная стратегияuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.titleТеоретичні передумови формування антикризової стратегії торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_48.pdf241.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.