Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23296
Title: Теоретичні передумови формування антикризової стратегії торговельного підприємства
Authors: Свобода, Т.І.
Keywords: антикризова стратегія;торговельне підприємство;anti-crisis strategy;trading company;антикризисная стратегия;торговое предприятие
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Свобода Т. І. Теоретичні передумови формування антикризової стратегії торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 322-329.
Abstract: Обтрунтовано необхідність розробки антикризової стратегії для підприємств торгівлі; запропоновано. класифікацію антикризових стратегій для підприємств торгівлі в залежності від поточного фінансово-економічного стану; визначено вимоги та чинники, які впливають на формування антикризової стратегії торговельного підприємства.
The necessity of the development of the anti-crisis strategy for trade enterprises is outlined; the classification of the anti-crisis strategies for trade enterprises that depend on the current economic position is offered; the requirements and factors, that influence on the formation of the anti-crisis strategy of trade enterprises have been determined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23296
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_48.pdf241.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.