Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23284
Назва: Трансформація підходів до управління підприємствами торгівлі
Автори: Чорна, М.В.
Ключові слова: підприємства торгівлі;управління;трансформація підходів управління;trade enterprises;management;transformation of management approaches;предприятия торговли;управление;трансформация подходов управления
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Чорна М. В. Трансформація підходів до управління підприємствами торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 308-315.
Короткий огляд (реферат): Узагальнено характерні особливості та визначено недоліки існуючих підходів до управління організаціями; обтрунтовано доцільність застосування для ефективного управління сучасними підприємствами торгівлі концептуальних засад різних підходів.
Characteristic features are generalized and the lacks of existent approaches to the management are certain; expedience of application for the effective management by the modern trade enterprises of conceptual bases of different approaches is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23284
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_46.pdf255.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.