Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23260
Назва: Обгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі
Автори: Філіпішина, Л.М.
Ключові слова: цінова політика;підприємства торгівлі;оцінка;ефективність;pricing policy;trade enterprises;rating;efficiency;ценовая политика;предприятия торговли;оценка;эффективность
Дата публікації: 2009
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Філіпішина Л. М. Обгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 285-291.
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз цінової політики підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі й оцінку її ефективності, досліджено сучасні особливості функціонування підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі, проведено оцінку чинників формування цінової політики торговельного підприємства.
There has been given the analysis of price policy of retailing manufactured trade enterprises and estimation of its efficiency; the modern peculiarities of functioning of retailing manufactured trade enterprises are researched in this article; the estimation of factors that form the price policy of trade enterprises is also given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23260
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2009_2_43.pdf259.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.