Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23260
Название: Обгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі
Авторы: Філіпішина, Л.М.
Ключевые слова: цінова політика;підприємства торгівлі;оцінка;ефективність;pricing policy;trade enterprises;rating;efficiency;ценовая политика;предприятия торговли;оценка;эффективность
Дата публикации: 2009
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Філіпішина Л. М. Обгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 285-291.
Краткий осмотр (реферат): Здійснено аналіз цінової політики підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі й оцінку її ефективності, досліджено сучасні особливості функціонування підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі, проведено оцінку чинників формування цінової політики торговельного підприємства.
There has been given the analysis of price policy of retailing manufactured trade enterprises and estimation of its efficiency; the modern peculiarities of functioning of retailing manufactured trade enterprises are researched in this article; the estimation of factors that form the price policy of trade enterprises is also given.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23260
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (10)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2009_2_43.pdf259.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.