Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23260
Title: Обгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі
Authors: Філіпішина, Л.М.
Keywords: цінова політика;підприємства торгівлі;оцінка;ефективність;pricing policy;trade enterprises;rating;efficiency;ценовая политика;предприятия торговли;оценка;эффективность
Issue Date: 2009
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Філіпішина Л. М. Обгрунтування оцінки ефективності цінової політики підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2009. Вип. 2(10). С. 285-291.
Abstract: Здійснено аналіз цінової політики підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі й оцінку її ефективності, досліджено сучасні особливості функціонування підприємств роздрібної непродовольчої торгівлі, проведено оцінку чинників формування цінової політики торговельного підприємства.
There has been given the analysis of price policy of retailing manufactured trade enterprises and estimation of its efficiency; the modern peculiarities of functioning of retailing manufactured trade enterprises are researched in this article; the estimation of factors that form the price policy of trade enterprises is also given.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/23260
Appears in Collections:Випуск 2 (10)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2009_2_43.pdf259.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.