Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22748
Title: Маркетинг та його роль в управлінні системою готельно-ресторанного обслуговування
Authors: Дьожина, О. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Яцун, Л. М.
Issue Date: 2019
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Дьожина О. С. Маркетинг та його роль в управлінні системою готельно-ресторанного обслуговування. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. ; наук. кер. Л. М. Яцун ; Харків : ХДУХТ, 2019. С. 41-45.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22748
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-41-45.pdf286.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.