Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22748
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЯцун, Л. М.-
dc.contributor.authorДьожина, О. С.-
dc.date.accessioned2023-02-14T16:40:28Z-
dc.date.available2023-02-14T16:40:28Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationДьожина О. С. Маркетинг та його роль в управлінні системою готельно-ресторанного обслуговування. Традиції та інновації харчування туристів : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. здобув. вищ. освіти і молод. учених, м. Харків, 10 жовт. 2019 р. ; наук. кер. Л. М. Яцун ; Харків : ХДУХТ, 2019. С. 41-45.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22748-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.titleМаркетинг та його роль в управлінні системою готельно-ресторанного обслуговуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Традиції та інновації харчування туристів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezi_10.10.19-41-45.pdf286.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.