Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22406
Title: Маркетингове обґрунтування виведення на ринок нового алкогольного напою
Authors: Пенкін, А. К.
metadata.dc.contributor.advisor: Колесник, В. В.
Пенкіна, Н. М.
Issue Date: 8-Apr-2021
Publisher: Харків : ХДУХТ
Citation: Пенкін А. К. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок нового алкогольного напою. Наук. кер. В. В. Колесник, Н. М. Пенкіна. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 1. С. 121
Series/Report no.: Формування та контроль якості непродовольчих і продовольчих товарів, митні експертизи товарів;Секція 7
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22406
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tk1_08.04.21-121.pdf99.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.