Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22406
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКолесник, В. В.-
dc.contributor.advisorПенкіна, Н. М.-
dc.contributor.authorПенкін, А. К.-
dc.date.accessioned2023-02-10T12:28:45Z-
dc.date.available2023-02-10T12:28:45Z-
dc.date.issued2021-04-08-
dc.identifier.citationПенкін А. К. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок нового алкогольного напою. Наук. кер. В. В. Колесник, Н. М. Пенкіна. Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді. Тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2021 р. Ч. 1. С. 121uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22406-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДУХТuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФормування та контроль якості непродовольчих і продовольчих товарів, митні експертизи товарів;Секція 7-
dc.titleМаркетингове обґрунтування виведення на ринок нового алкогольного напоюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tk1_08.04.21-121.pdf99.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.