Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22352
Название: Маркетингова концепція організації персонал-менеджменту
Авторы: Кривошеєва, Н.М.
Шарапова, О.М.
Ключевые слова: маркетингова концепція;персонал-менеджмент;marketing concept;personnel management;маркетинговая концепция;персонал-менеджмент
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Кривошеєва Н. М., Шарапова О. М. Маркетингова концепція організації персонал-менеджменту. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 634-640.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто стратегії управління персоналом та необхідність упровадження маркетингової концепції для підвищення ефективності персоналменеджменту підприємства.
Strategy of management by the personnel and necessity of introduction of the marketing concept for increase of efficiency of personnel-management of the enterprise are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22352
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_89.pdf177.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.