Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривошеєва, Н.М.-
dc.contributor.authorШарапова, О.М.-
dc.date.accessioned2023-02-09T21:31:58Z-
dc.date.available2023-02-09T21:31:58Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКривошеєва Н. М., Шарапова О. М. Маркетингова концепція організації персонал-менеджменту. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 634-640.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22352-
dc.description.abstractРозглянуто стратегії управління персоналом та необхідність упровадження маркетингової концепції для підвищення ефективності персоналменеджменту підприємства.uk_UA
dc.description.abstractStrategy of management by the personnel and necessity of introduction of the marketing concept for increase of efficiency of personnel-management of the enterprise are considered.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectмаркетингова концепціяuk_UA
dc.subjectперсонал-менеджментuk_UA
dc.subjectmarketing conceptuk_UA
dc.subjectpersonnel managementuk_UA
dc.subjectмаркетинговая концепцияuk_UA
dc.subjectперсонал-менеджментuk_UA
dc.titleМаркетингова концепція організації персонал-менеджментуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_89.pdf177.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.