Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22352
Title: Маркетингова концепція організації персонал-менеджменту
Authors: Кривошеєва, Н.М.
Шарапова, О.М.
Keywords: маркетингова концепція;персонал-менеджмент;marketing concept;personnel management;маркетинговая концепция;персонал-менеджмент
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Кривошеєва Н. М., Шарапова О. М. Маркетингова концепція організації персонал-менеджменту. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 634-640.
Abstract: Розглянуто стратегії управління персоналом та необхідність упровадження маркетингової концепції для підвищення ефективності персоналменеджменту підприємства.
Strategy of management by the personnel and necessity of introduction of the marketing concept for increase of efficiency of personnel-management of the enterprise are considered.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22352
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_89.pdf177.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.