Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22348
Назва: Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища
Автори: Прядко, О.М.
Савіна, В.С.
Ключові слова: споживчий ринок взуття;конкурентне середовище;consumer footwear market;competitive environment;потребительский рынок обуви;конкурентная среда
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Прядко О. М., Савіна В. С. Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 614-619.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто методичні основи формування споживчого ринку взуття. Проведено моніторинг внутрішнього та зовнішнього середовища споживчого ринку взуття в умовах конкуренції.
Methodical bases of the consumer footwear warhef forming are examined. Inside and outside monitoring of the consumer footwear warhef on competition are carried out.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22348
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_86.pdf164.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.