Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/22348
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О.М.-
dc.contributor.authorСавіна, В.С.-
dc.date.accessioned2023-02-09T21:03:09Z-
dc.date.available2023-02-09T21:03:09Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Савіна В. С. Основи формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовища. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 614-619.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22348-
dc.description.abstractРозглянуто методичні основи формування споживчого ринку взуття. Проведено моніторинг внутрішнього та зовнішнього середовища споживчого ринку взуття в умовах конкуренції.uk_UA
dc.description.abstractMethodical bases of the consumer footwear warhef forming are examined. Inside and outside monitoring of the consumer footwear warhef on competition are carried out.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectспоживчий ринок взуттяuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectconsumer footwear marketuk_UA
dc.subjectcompetitive environmentuk_UA
dc.subjectпотребительский рынок обувиuk_UA
dc.subjectконкурентная средаuk_UA
dc.titleОснови формування споживчого ринку взуття в умовах конкурентного середовищаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_86.pdf164.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.