Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22340
Назва: Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку
Автори: Головко, М.П.
Чуйко, М.М.
Ключові слова: вітчизняний ринок;макаронні вироби;дослідження;споживчі переваги;ринок;domestic market;pasta;research;consumer preferences;market;отечественный рынок;макаронные изделия;исследование;потребительские предпочтения;рынок
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Головко М. П., Чуйко М. М. Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 577-584.
Короткий огляд (реферат): Наведено результати маркетингових досліджень вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення факторів споживчих переваг, які визначають ситуацію на ринку. Інтерв'ювання покупців показало, що переважна більшість надає перевагу упакованим виробам і основним фактором, на який вони звертають увагу вибираючи макаронні вироби, є те, щоб вони не розварювалися.
The results of marketing domestic market researches of macaronis wares and exposure of factors of consumers preferences determining a situation at the market are resulted. Interviewing of buyers rotined that swingeing majority them preferred cased wares and basic factor on which they pay attention at the choice of macaronis wares, there is that they not go to pieces.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22340
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_81.pdf185.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.