Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22340
Название: Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку
Авторы: Головко, М.П.
Чуйко, М.М.
Ключевые слова: вітчизняний ринок;макаронні вироби;дослідження;споживчі переваги;ринок;domestic market;pasta;research;consumer preferences;market;отечественный рынок;макаронные изделия;исследование;потребительские предпочтения;рынок
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Головко М. П., Чуйко М. М. Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 577-584.
Краткий осмотр (реферат): Наведено результати маркетингових досліджень вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення факторів споживчих переваг, які визначають ситуацію на ринку. Інтерв'ювання покупців показало, що переважна більшість надає перевагу упакованим виробам і основним фактором, на який вони звертають увагу вибираючи макаронні вироби, є те, щоб вони не розварювалися.
The results of marketing domestic market researches of macaronis wares and exposure of factors of consumers preferences determining a situation at the market are resulted. Interviewing of buyers rotined that swingeing majority them preferred cased wares and basic factor on which they pay attention at the choice of macaronis wares, there is that they not go to pieces.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22340
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_81.pdf185.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.