Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22340
Title: Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку
Authors: Головко, М.П.
Чуйко, М.М.
Keywords: вітчизняний ринок;макаронні вироби;дослідження;споживчі переваги;ринок;domestic market;pasta;research;consumer preferences;market;отечественный рынок;макаронные изделия;исследование;потребительские предпочтения;рынок
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Головко М. П., Чуйко М. М. Дослідження вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення споживчих переваг, що визначають ситуацію на ринку. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 577-584.
Abstract: Наведено результати маркетингових досліджень вітчизняного ринку макаронних виробів і виявлення факторів споживчих переваг, які визначають ситуацію на ринку. Інтерв'ювання покупців показало, що переважна більшість надає перевагу упакованим виробам і основним фактором, на який вони звертають увагу вибираючи макаронні вироби, є те, щоб вони не розварювалися.
The results of marketing domestic market researches of macaronis wares and exposure of factors of consumers preferences determining a situation at the market are resulted. Interviewing of buyers rotined that swingeing majority them preferred cased wares and basic factor on which they pay attention at the choice of macaronis wares, there is that they not go to pieces.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22340
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_81.pdf185.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.