Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22241
Назва: Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві
Автори: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключові слова: маркетингові комунікації;служба маркетингових комунікацій;торговельне підприємство;моделі організаційних структур маркетингу;marketing communications;marketing communications service;trading company;models of marketing organizational structures;маркетинговые коммуникации;служба маркетинговых коммуникаций;торговое предприятие;модели организационных структур маркетинга
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 570-576.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання доцільності організації служби маркетингових комунікацій, виявлено чинники впливу щодо створення служби маркетингу на сучасному торговельному підприємстві та запропоновано моделі організаційних структур маркетингу для вітчизняних підприємств.
The question of expedience of organization of service of marketing communications is considered, the factors of influencing are exposed in relation to creation of service of marketing on a modern point-of-sale enterprise and the models of organizational structures of marketing are offered for domestic enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22241
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_80.pdf164.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.