Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22241
Название: Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві
Авторы: Артеменко, В.С.
Бубенець, І.Г.
Ключевые слова: маркетингові комунікації;служба маркетингових комунікацій;торговельне підприємство;моделі організаційних структур маркетингу;marketing communications;marketing communications service;trading company;models of marketing organizational structures;маркетинговые коммуникации;служба маркетинговых коммуникаций;торговое предприятие;модели организационных структур маркетинга
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Артеменко В. С., Бубенець І. Г. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 570-576.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання доцільності організації служби маркетингових комунікацій, виявлено чинники впливу щодо створення служби маркетингу на сучасному торговельному підприємстві та запропоновано моделі організаційних структур маркетингу для вітчизняних підприємств.
The question of expedience of organization of service of marketing communications is considered, the factors of influencing are exposed in relation to creation of service of marketing on a modern point-of-sale enterprise and the models of organizational structures of marketing are offered for domestic enterprises.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22241
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_80.pdf164.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.