Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22164
Назва: Маркетингове дослідження як важлива складова маркетингової діяльності підприємства
Автори: Пульна, Г. П.
Тимченко, М. В.
Науковий керівник : Богданович, О. А.
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Пульна Г. П., Тимченко М. В. Маркетингове дослідження як важлива складова маркетингової діяльності підприємства. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 07-08.04.2016. Харків: ХНТУСГ, 2016. С. 82-84.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22164
Розташовується у зібраннях:VІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 7-8 квітня 2016 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2016_30.pdf423.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.