Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorБогданович, О. А.-
dc.contributor.authorПульна, Г. П.-
dc.contributor.authorТимченко, М. В.-
dc.date.accessioned2023-02-08T13:09:33Z-
dc.date.available2023-02-08T13:09:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПульна Г. П., Тимченко М. В. Маркетингове дослідження як важлива складова маркетингової діяльності підприємства. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 07-08.04.2016. Харків: ХНТУСГ, 2016. С. 82-84.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22164-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків ХНТУСГuk_UA
dc.titleМаркетингове дослідження як важлива складова маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:VІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 7-8 квітня 2016 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2016_30.pdf423.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.