Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22164
Title: Маркетингове дослідження як важлива складова маркетингової діяльності підприємства
Authors: Пульна, Г. П.
Тимченко, М. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Богданович, О. А.
Issue Date: 2016
Publisher: Харків ХНТУСГ
Citation: Пульна Г. П., Тимченко М. В. Маркетингове дослідження як важлива складова маркетингової діяльності підприємства. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Харків, 07-08.04.2016. Харків: ХНТУСГ, 2016. С. 82-84.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22164
Appears in Collections:VІІ Міжнародна науково-практична Інтернет-конференція, 7-8 квітня 2016 р., Україна, Харків, ХНТУСГ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2016_30.pdf423.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.