Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22137
Назва: Методичні підходи до оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Блохіна, О.М.
Ключові слова: конкурентні переваги;підприємства роздрібної торгівлі;методичні підходи;оцінка;управління;competitive advantages;retail trade enterprises;methodological approaches;rating;management;конкурентные преимущества;предприятия розничной торговли;методические подходы;оценка;управление
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Блохіна О. М. Методичні підходи до оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 351-358.
Короткий огляд (реферат): Виокремлено серед сучасних моделей оцінки результатів діяльності підприємства найбільш поширені, визначено їх сутність, основні переваги та недоліки, а також особливості застосування. Визначено основні принципи методики оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі.
It is selected among the modern models of estimation of results of activity enterprise most widespread, their essence, basic advantages and failings, and also features of application, is certain. Basic principles of method of estimation of management the competitive edges of enterprises of retail business are certain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22137
Розташовується у зібраннях:Випуск 1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_1_52.pdf177.9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.