Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22137
Название: Методичні підходи до оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі
Авторы: Блохіна, О.М.
Ключевые слова: конкурентні переваги;підприємства роздрібної торгівлі;методичні підходи;оцінка;управління;competitive advantages;retail trade enterprises;methodological approaches;rating;management;конкурентные преимущества;предприятия розничной торговли;методические подходы;оценка;управление
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Блохіна О. М. Методичні підходи до оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 351-358.
Краткий осмотр (реферат): Виокремлено серед сучасних моделей оцінки результатів діяльності підприємства найбільш поширені, визначено їх сутність, основні переваги та недоліки, а також особливості застосування. Визначено основні принципи методики оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі.
It is selected among the modern models of estimation of results of activity enterprise most widespread, their essence, basic advantages and failings, and also features of application, is certain. Basic principles of method of estimation of management the competitive edges of enterprises of retail business are certain.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22137
Располагается в коллекциях:Випуск 1 (11)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_1_52.pdf177.9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.