Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22137
Title: Методичні підходи до оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі
Authors: Блохіна, О.М.
Keywords: конкурентні переваги;підприємства роздрібної торгівлі;методичні підходи;оцінка;управління;competitive advantages;retail trade enterprises;methodological approaches;rating;management;конкурентные преимущества;предприятия розничной торговли;методические подходы;оценка;управление
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Блохіна О. М. Методичні підходи до оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1(11). С. 351-358.
Abstract: Виокремлено серед сучасних моделей оцінки результатів діяльності підприємства найбільш поширені, визначено їх сутність, основні переваги та недоліки, а також особливості застосування. Визначено основні принципи методики оцінки управління конкурентними перевагами підприємств роздрібної торгівлі.
It is selected among the modern models of estimation of results of activity enterprise most widespread, their essence, basic advantages and failings, and also features of application, is certain. Basic principles of method of estimation of management the competitive edges of enterprises of retail business are certain.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/22137
Appears in Collections:Випуск 1 (11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_1_52.pdf177.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.