Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21873
Название: Маркетингові дослідження попиту на чай у супермаркетах Харкова
Авторы: Щербакова, Т. В.
Гапонцева, О. В.
Скоробогатько, В. І.
Дата публикации: 2020
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Щербакова Т. В., Гапонцева О. В., Скоробогатько В. І. Маркетингові дослідження попиту на чай у супермаркетах Харкова. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 14 трав. 2020 р. Харків : ХДУХТ, 2020. Ч. 1. С. 183-184.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21873
Располагается в коллекциях:Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tk1_14.05.20_183-184.pdf947.28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.