Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/21799
Назва: Формування фінансової стратегії підприємств роздрібної торгівлі
Автори: Гросул, Вікторія Анатоліївна
Колєснік, Тетяна Сергіївна
Ключові слова: стратегія;фінанси;фінансова стратегія;стратегічне управління;фінансові компетенції;роздрібна торгівля
Дата публікації: 2015
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Гросул, В. А., Колєснік Т. С. Формування фінансової стратегії підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2015. 239 с.
Короткий огляд (реферат): В монографії висвітлені питання, пов’язані із методичним забезпеченням формування фінансової стратегії підприємств. Обґрунтовано підходи до визначення цільових індикаторів фінансової стратегії підприємств з урахуванням різних пріоритетів розвитку та галузевої специфіки. Запропоновано методичний інструментарій оцінки фінансового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі та вибору стратегічної фінансової позиції на його основі. Рекомендовано для викладачів, аспірантів, фахівців сфери економіки підприємства, а також усіх, хто цікавиться проблематикою посилення фінансової безпеки та підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21799
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mon_Formuvannya_stratehiyi_15.pdf3.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.