Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21799
Название: Формування фінансової стратегії підприємств роздрібної торгівлі
Авторы: Гросул, Вікторія Анатоліївна
Колєснік, Тетяна Сергіївна
Ключевые слова: стратегія;фінанси;фінансова стратегія;стратегічне управління;фінансові компетенції;роздрібна торгівля
Дата публикации: 2015
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Гросул, В. А., Колєснік Т. С. Формування фінансової стратегії підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків: ХДУХТ, 2015. 239 с.
Краткий осмотр (реферат): В монографії висвітлені питання, пов’язані із методичним забезпеченням формування фінансової стратегії підприємств. Обґрунтовано підходи до визначення цільових індикаторів фінансової стратегії підприємств з урахуванням різних пріоритетів розвитку та галузевої специфіки. Запропоновано методичний інструментарій оцінки фінансового потенціалу підприємств роздрібної торгівлі та вибору стратегічної фінансової позиції на його основі. Рекомендовано для викладачів, аспірантів, фахівців сфери економіки підприємства, а також усіх, хто цікавиться проблематикою посилення фінансової безпеки та підвищення конкурентоспроможності торговельного підприємства.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21799
Располагается в коллекциях:Монографії

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Mon_Formuvannya_stratehiyi_15.pdf3.31 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.