Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21695
Название: Розвиток виробництва органічної продукції: реклама чи норма?
Авторы: Герасименко, Ю. С.
Дата публикации: 2021
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Герасименко Ю. С. Розвиток виробництва органічної продукції: реклама чи норма?: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків, ХДУХТ 2021. С. 133-136
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21695
Располагается в коллекциях:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
t-k_23.04.21-133-136.pdf407.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.