Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21695
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасименко, Ю. С.-
dc.date.accessioned2023-02-02T21:05:28Z-
dc.date.available2023-02-02T21:05:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГерасименко Ю. С. Розвиток виробництва органічної продукції: реклама чи норма?: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки: проблеми, перспективи, міжнародний досвід», м. Харків, 23 квітня 2021 р.; Харків, ХДУХТ 2021. С. 133-136uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21695-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleРозвиток виробництва органічної продукції: реклама чи норма?uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Механізми забезпечення сталого розвитку економіки : проблеми, перспективи, міжнародний досвід»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
t-k_23.04.21-133-136.pdf407.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.