Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21164
Назва: The impact of marketing on agricultural business development
Автори: Kvyatko, Tetуana
Zaika, Svitlana
Gridin, Аlexandеr
Дата публікації: 2020
Видавництво: Athens: SH SCW "New Route"
Бібліографічний опис: Kvyatko T., Zaika S., Gridin А. The impact of marketing on agricultural business development. Perspective directions of science and practice: abstracts the VI th International scientific and practical conference (02-03 March 2020). Athens: SH SCW "New Route", 2020. P. 257-259.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/21164
ISBN: 978-617-7886-02-9
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
the_VI_international_conference_article_2020_257_259.pdf267.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.