Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20886
Назва: Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова
Автори: Мітяєва, Т.Л.
Ключові слова: науково-методичні рекомендації;оптимізація;маркетингові стратегії;розвиток;підприємства;Харків;scientific and methodological recommendations;optimization;marketing strategies;development;enterprises;Kharkiv;научно-методические рекомендации;оптимизация;маркетинговые стратегии;развитие;предприятия;Харьков
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мітяєва Т. Л. Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 601-608.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання дослідження та розробки маркетингових стратегій розвитку підприємств. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємства.
The questions of research and planning of marketing strategies for enterprises’ development are examined. The scientific and methodical recommendations for improvement of marketing strategies for enterprises’ development are elaborated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20886
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_91.pdf177.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.