Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20886
Название: Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова
Авторы: Мітяєва, Т.Л.
Ключевые слова: науково-методичні рекомендації;оптимізація;маркетингові стратегії;розвиток;підприємства;Харків;scientific and methodological recommendations;optimization;marketing strategies;development;enterprises;Kharkiv;научно-методические рекомендации;оптимизация;маркетинговые стратегии;развитие;предприятия;Харьков
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Мітяєва Т. Л. Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 601-608.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто питання дослідження та розробки маркетингових стратегій розвитку підприємств. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємства.
The questions of research and planning of marketing strategies for enterprises’ development are examined. The scientific and methodical recommendations for improvement of marketing strategies for enterprises’ development are elaborated.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20886
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (12)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_2_91.pdf177.65 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.