Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20886
Title: Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова
Authors: Мітяєва, Т.Л.
Keywords: науково-методичні рекомендації;оптимізація;маркетингові стратегії;розвиток;підприємства;Харків;scientific and methodological recommendations;optimization;marketing strategies;development;enterprises;Kharkiv;научно-методические рекомендации;оптимизация;маркетинговые стратегии;развитие;предприятия;Харьков
Issue Date: 2010
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Мітяєва Т. Л. Науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємств міста Харкова. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 601-608.
Abstract: Розглянуто питання дослідження та розробки маркетингових стратегій розвитку підприємств. Розроблено науково-методичні рекомендації щодо оптимізації маркетингових стратегій розвитку підприємства.
The questions of research and planning of marketing strategies for enterprises’ development are examined. The scientific and methodical recommendations for improvement of marketing strategies for enterprises’ development are elaborated.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20886
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_91.pdf177.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.