Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20885
Назва: Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті
Автори: Попкова, К.В.
Бубенець, І.Г.
Ключові слова: символьно-знакове кодування;інформація;матпрогнозування;рекламний менеджмент;symbolic encoding;information;math forecasting;advertising management;символьно-знаковая кодировка;информация;матпрогнозирование;рекламный менеджмент
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Попкова К. В., Бубенець І. Г. Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 593-600.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання проходження символьно-знакових засобів рекламного повідомлення через особове психічне поле людей і використання математичних моделей для прогнозування поведінки споживчого ринку, запропоновано використовувати цю теорію для розрахунку і оптимізації рекламних витрат.
The question of passing of symbolic-sign means of publicity communication is considered through the personal psychical field people and use of mathematical models for prognostication of conduct of user market, offered by authors to use this theory for a calculation and optimization of publicities charges.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20885
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_90.pdf180.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.