Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20885
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПопкова, К.В.-
dc.contributor.authorБубенець, І.Г.-
dc.date.accessioned2023-01-25T11:42:23Z-
dc.date.available2023-01-25T11:42:23Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationПопкова К. В., Бубенець І. Г. Символьно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджменті. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 593-600.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20885-
dc.description.abstractРозглянуто питання проходження символьно-знакових засобів рекламного повідомлення через особове психічне поле людей і використання математичних моделей для прогнозування поведінки споживчого ринку, запропоновано використовувати цю теорію для розрахунку і оптимізації рекламних витрат.uk_UA
dc.description.abstractThe question of passing of symbolic-sign means of publicity communication is considered through the personal psychical field people and use of mathematical models for prognostication of conduct of user market, offered by authors to use this theory for a calculation and optimization of publicities charges.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectсимвольно-знакове кодуванняuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectматпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectрекламний менеджментuk_UA
dc.subjectsymbolic encodinguk_UA
dc.subjectinformationuk_UA
dc.subjectmath forecastinguk_UA
dc.subjectadvertising managementuk_UA
dc.subjectсимвольно-знаковая кодировкаuk_UA
dc.subjectинформацияuk_UA
dc.subjectматпрогнозированиеuk_UA
dc.subjectрекламный менеджментuk_UA
dc.titleСимвольно-знакове кодування інформації та матпрогнозування в рекламному менеджментіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_90.pdf180.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.