Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20884
Назва: Головні принципи та форми культури обслуговування в сервісному суспільстві
Автори: Варипаєв, О.М.
Варипаєва, Л.М.
Ключові слова: культура обслуговування;сервісне суспільство;service culture;service society;культура обслуживания;сервисное общество
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Варипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Головні принципи та форми культури обслуговування в сервісному суспільстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 586-593.
Короткий огляд (реферат): Досліджено проблеми формування принципів та форм культури обслуговування в суспільстві сервісу, що пов’язані з розвитком нематеріального активу підприємства сервісу, персоналом, який відтворює якісно новий рівень надання послуг, спрямованих на задоволення комплексу базових потреб споживачів.
The problems of forming of principles and forms of culture of service in service society are considered in the article, which are related to development of intangible asset of enterprise of service, personnel, which reproduces the new level of providing of services, directed on satisfaction of complex of base needs of consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20884
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_89.pdf173.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.