Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВарипаєв, О.М.-
dc.contributor.authorВарипаєва, Л.М.-
dc.date.accessioned2023-01-25T11:28:16Z-
dc.date.available2023-01-25T11:28:16Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВарипаєв О. М., Варипаєва Л. М. Головні принципи та форми культури обслуговування в сервісному суспільстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 586-593.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20884-
dc.description.abstractДосліджено проблеми формування принципів та форм культури обслуговування в суспільстві сервісу, що пов’язані з розвитком нематеріального активу підприємства сервісу, персоналом, який відтворює якісно новий рівень надання послуг, спрямованих на задоволення комплексу базових потреб споживачів.uk_UA
dc.description.abstractThe problems of forming of principles and forms of culture of service in service society are considered in the article, which are related to development of intangible asset of enterprise of service, personnel, which reproduces the new level of providing of services, directed on satisfaction of complex of base needs of consumers.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectкультура обслуговуванняuk_UA
dc.subjectсервісне суспільствоuk_UA
dc.subjectservice cultureuk_UA
dc.subjectservice societyuk_UA
dc.subjectкультура обслуживанияuk_UA
dc.subjectсервисное обществоuk_UA
dc.titleГоловні принципи та форми культури обслуговування в сервісному суспільствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_89.pdf173.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.