Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/2086
Назва: | Навчання реферування наукових статей економічної спрямованості на заняттях із російської мови як іноземної Teaching abstracting scientific articles of economic orientation at the lessons of russian as a foreign language |
Автори: | Кравцова, Тетяна Анатоліївна Муравйова, Олена Миколаївна |
Ключові слова: | написання;реферат;навчання;іноземний;науковий;стаття;написание;реферат;обучение;иностранный;научный;статья;writing;abstracting;educating;foreign;scientific;article |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Харківський державний університет харчування та торгівлі |
Бібліографічний опис: | Кравцова Т.А., Муравйова О.М. Навчання реферування наукових статей економічної спрямованості на заняттях із російської мови як іноземної. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1(19). С. 344-350. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто питання навчання реферування. Відзначено, що
ефективність оволодіння студентами-іноземцями реферуванням наукового
тексту залежить від багатьох чинників, а саме: рівня мовної підготовки
студентів, точного усвідомлення ними особливостей виконання даного
завдання та грамотної організації навчального процесу викладачем. Було
запропоновано послідовність дій під час написання реферату. The job of writing an abstract is often confusing to students. Essentially, a abstract is a condensed version of something, usually a text. A good review is concise, focusing on the main ideas, and leaving out much of the supporting and explanatory detail of the original text. A concise abstract is one in which the author's main ideas have been captured in a few well-chosen words, and supporting details have been characterized in a general way or reduced to a few representative details. The question of educating foreign students to make abstracts in Russian are revised. It was noted that the effectiveness of proficiency of foreign students abstracting scientific text depends on many factors: the level of language training students, accurate awareness of students the features of this assignment and competent teacher of the educational process. This essential aspect of the Russian language teaches to analyze the text, to find key information, expands students’ outlook. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/2086 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 1 (19) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
esprstp_2014_1_36.pdf | 190.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.