Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20854
Название: Клієнтський капітал як маркетинговий актив
Авторы: Компанцев, М.С.
Ключевые слова: клієнтський капітал;маркетинговий актив;підприємства роздрібної торгівлі;customer capital;marketing asset;retail trade enterprises;клиентский капитал;маркетинговый актив;предприятия розничной торговли
Дата публикации: 2010
Издательство: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Библиографическое описание: Компанцев М. С. Клієнтський капітал як маркетинговий актив. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 512-519.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто особливості клієнтського капіталу, які характеризують його як маркетинговий актив підприємства роздрібної торгівлі.
The features of client capital, which characterize it as a marketing asset retailers.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20854
Располагается в коллекциях:Випуск 2 (12)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
esprstp_2010_2_78.pdf175.08 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.