Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20854
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКомпанцев, М.С.-
dc.date.accessioned2023-01-24T20:25:48Z-
dc.date.available2023-01-24T20:25:48Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКомпанцев М. С. Клієнтський капітал як маркетинговий актив. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 512-519.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20854-
dc.description.abstractРозглянуто особливості клієнтського капіталу, які характеризують його як маркетинговий актив підприємства роздрібної торгівлі.uk_UA
dc.description.abstractThe features of client capital, which characterize it as a marketing asset retailers.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectклієнтський капіталuk_UA
dc.subjectмаркетинговий активuk_UA
dc.subjectпідприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.subjectcustomer capitaluk_UA
dc.subjectmarketing assetuk_UA
dc.subjectretail trade enterprisesuk_UA
dc.subjectклиентский капиталuk_UA
dc.subjectмаркетинговый активuk_UA
dc.subjectпредприятия розничной торговлиuk_UA
dc.titleКлієнтський капітал як маркетинговий активuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_78.pdf175.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.