Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20712
Назва: Маркетингова стратегія підприємства у сучасних умовах
Автори: Барчан, К. М.
Науковий керівник : Власенко, Т. В.
Дата публікації: 2015
Видавництво: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Барчан К. М. Маркетингова стратегія підприємства у сучасних умовах. Вісник студентського наукового товариства. 2015. Вип. 2. С. 10-12.
Серія/номер: Вісник студентського наукового товариства;Вип. 2
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20712
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnik SNT_V. 2_2015-10-12.pdf487.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.