Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20689
Назва: Систематизація методів управління потенціалом торговельного підприємства
Автори: Мазепа, Т.С.
Ключові слова: торговельне підприємство;методи;управління;trading company;methods;management;торговое предприятие;методы;управление
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Мазепа Т. С. Систематизація методів управління потенціалом торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 351-357.
Короткий огляд (реферат): Визначено зміст основних моделей і методів управління потенціалом торговельного підприємства та здійснено їх систематизацію відповідно до завдань управління.
Maintenance of basic models and methods of management potential of point-of-sale enterprise is certain and their systematization is carried out in accordance with the tasks of management.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20689
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_54.pdf173.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.