Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20689
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМазепа, Т.С.-
dc.date.accessioned2023-01-23T12:52:37Z-
dc.date.available2023-01-23T12:52:37Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationМазепа Т. С. Систематизація методів управління потенціалом торговельного підприємства. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 351-357.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20689-
dc.description.abstractВизначено зміст основних моделей і методів управління потенціалом торговельного підприємства та здійснено їх систематизацію відповідно до завдань управління.uk_UA
dc.description.abstractMaintenance of basic models and methods of management potential of point-of-sale enterprise is certain and their systematization is carried out in accordance with the tasks of management.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectторговельне підприємствоuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjecttrading companyuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectторговое предприятиеuk_UA
dc.subjectметодыuk_UA
dc.subjectуправлениеuk_UA
dc.titleСистематизація методів управління потенціалом торговельного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_54.pdf173.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.