Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20474
Назва: Управління формуванням потенціалу торговельного підприємства на основі програмно-цільового підходу
Автори: Краснокутська, Н.С.
Ключові слова: потенціал;торговельне підприємство;програмно-цільовий підхід;управління;potential;trading company;programmatic approach;management;потенциал;торговое предприятие;программно-целевой подход;управление
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Краснокутська Н. С. Управління формуванням потенціалу торговельного підприємства на основі програмно-цільового підходу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 281-288.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано загальну модель циклу управління формуванням потенціалу та розроблено формат програми формування потенціалу торговельного підприємства.
The general model of a cycle of management of formation of potential is substantiated and the format of program of formation of potential of a trade enterprise is designed in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20474
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_43.pdf170.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.