Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20439
Назва: Критерії визначення малих підприємств торгівлі
Автори: Кліщ, А.С.
Ключові слова: підприємства торгівлі;малі підприємства торгівлі;критерії визначення;trade enterprises;small trade enterprises;definition criteria;предприятия торговли;малые предприятия торговли;критерии определения
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Бібліографічний опис: Кліщ А. С. Критерії визначення малих підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 262-267.
Короткий огляд (реферат): Систематизовано основні підходи та критерії до визначення малих підприємств, досліджено особливості критеріального визначення малих підприємств у торгівлі у різних країнах світу.
The basic approaches and criteria of small enterprises determination are systematized, the features of criterion of small enterprises determination in trade in the different countries of the world are researched.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20439
Розташовується у зібраннях:Випуск 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
esprstp_2010_2_40.pdf194.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.