Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКліщ, А.С.-
dc.date.accessioned2023-01-19T11:46:14Z-
dc.date.available2023-01-19T11:46:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКліщ А. С. Критерії визначення малих підприємств торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 2(12). С. 262-267.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20439-
dc.description.abstractСистематизовано основні підходи та критерії до визначення малих підприємств, досліджено особливості критеріального визначення малих підприємств у торгівлі у різних країнах світу.uk_UA
dc.description.abstractThe basic approaches and criteria of small enterprises determination are systematized, the features of criterion of small enterprises determination in trade in the different countries of the world are researched.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківський державний університет харчування та торгівліuk_UA
dc.subjectпідприємства торгівліuk_UA
dc.subjectмалі підприємства торгівліuk_UA
dc.subjectкритерії визначенняuk_UA
dc.subjecttrade enterprisesuk_UA
dc.subjectsmall trade enterprisesuk_UA
dc.subjectdefinition criteriauk_UA
dc.subjectпредприятия торговлиuk_UA
dc.subjectмалые предприятия торговлиuk_UA
dc.subjectкритерии определенияuk_UA
dc.titleКритерії визначення малих підприємств торгівліuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
esprstp_2010_2_40.pdf194.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.