Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/20324
Назва: | Маркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зерна |
Інші назви: | Маркетинговые инновации в системе управления предприятием как приоритетное направление формирования его конкурентных преимуществ на рынке зерна Marketing innovations in the enterprise management system as a priority direction of forming its competitive advantages in the grain market |
Автори: | Хлопоніна-Гнатенко, О. І. Коломієць, Н. О. |
Ключові слова: | підприємство;маркетингові інновації;інжиніринг;стратегія;інформаційні системи;предприятие;маркетинговые инновации;инжиниринг;стратегия;информационные системы;enterprise;marketing innovations;engineering;strategy;information systems |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Харків: ХНТУСГ |
Бібліографічний опис: | Хлопоніна-Гнатенко О. І., Коломієць Н. О. Маркетингові інновації в системі управління підприємством як пріоритетний напрямок формування його конкурентних переваг на ринку зерна. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 200 «Економічні науки». 2019. С. 305-317. |
Короткий огляд (реферат): | ування його конкурентних переваг на ринку зерна. У статті проведено аналіз теоретичних основ маркетингових інновацій, що впливають на управління діяльністю підприємства та підприємницькою діяльністю в цілому. Визначено маркетингові інновації в системі управління підприємством як один із
способів забезпечити виживання і ефективне функціонування підприємствам в агресивному конкурентному середовищі. Під час переходу до нових етапів ринкових реформ, на всіх рівнях управління підвищується увага вмінню приймати оптимальні рішення, які будуть здійснювати вплив на майбутнє і зіставляти поточну діяльність зі стратегічними цілями. В статье проведен анализ теоретических основ маркетинговых инноваций, влияющие на управление деятельностью предприятия и предпринимательской деятельностью в целом. Определены маркетинговые инновации в системе управления предприятием как один из способов обеспечить выживание и эффективное функционирование предприятий в агрессивной конкурентной среде. При переходе к новым этапам рыночных реформ на всех уровнях управления повышается внимание умению принимать оптимальные решения, которые будут оказывать влияние на будущее и сопоставлять текущую деятельность со стратегическими целями. The article analyzes the theoretical foundations of marketing innovations that influence the management of the activity of the enterprise and the entrepreneurial activity in general. The marketing innovations in the enterprise management system are defined as one of the ways to ensure the survival and effective functioning of enterprises in an aggressive competitive environment. During the transition to the new stages of market reforms, at all levels of management, attention is being paid to the ability to make optimal decisions that will have an impact on the future and compare current activities with strategic goals. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/20324 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 200: Економічні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Visnyk KhNTUSH_200_2019_35.pdf | 349.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.